INBJUDAN GOLFMATCH SPF GILLHÖG-KLUBB 75

SPF Gillhögs golfsektion  inbjuder klubb 75 och alla SPF-golfare till golfspel hos Björkenäs GK Onsdagen 18 september med gemensam kanonstart kl 9-00.

Vi spelar slaggolf med handikapp i 12 hål.
Efter golfen sker gemensam lunch hos BistroSyd i Löddeköpinge.

Vi spelar dels individuellt i en klass från röd tee, dels en lagtävling mellan klubbarna.
I lagtävlingen räknas genomsnittsresultat av halva antalet spelare från klubben. Om ojämnt antal ökas till närmast högre antal, dvs om 17 spelare deltar blir resultatet Summa nettoscore för de bästa 9 spelarna delat med 9.

Spelarna från Kävlinge och icke medlemmar i Björkenäs, betalar var och en greenfee vid ankomst. Rabatt om 50 kr fås om medlemskort i SPF uppvisas.

Ev. golfbil bokas direkt hos Björkenäs GK som har ett begränsat antal.

För lunch och priser uttas en avgift på 150 kr, som betalas i förväg till konto
SEB 5623-2958586 med tydligt angivande av avsändare som meddelande.

Anmälan om deltagande ska ske till lars.bevmo@gmail.com med kopia till ewa.galbe@icloud.com med angivande av golf ID och exakt hcp senast den 10 september men gärna tidigare.

Lottning sker därefter och startlista beräknas kunna skickas ut per mail den 14 september.

Välkommna och väl mött!

PS Om väderutsikterna skulle visa på mycket regn speldagen kan möjligen den 20 September vara en reservdag.

Lars och Ewa
INBJUDAN GOLFMATCH SPF GILLHÖG-KLUBB 75

Vi spelar slaggolf med handikapp i 12 hål.
Efter golfen sker gemensam lunch hos BistroSyd i Löddeköpinge.

Ev. golfbil bokas direkt hos Björkenäs GK som har ett begränsat antal.

För lunch och priser uttas en avgift på 150 kr, som betalas i förväg till konto
SEB 5623-2958586 med tydligt angivande av avsändare som meddelande.

Välkommna och väl mött!

Lars och Ewa